Kundecase
Mød Lægerne ved Løvestrøget – Almen praksis i Fredericia

Glade for NOVAX siden 2016

Udfordringen

Træt af dårlig service og support

I 2016 havde klinikken fået nok af deres daværende leverandør. Christina Kraaer fortæller, at de researchede alternativer ved at høre kollegernes erfaringer.

“En kollega, der arbejder meget som os, var meget glad for NOVAX – særligt supporten fremhævede han.”
Udfordringen

Træt af dårlig service og support

I 2016 havde klinikken fået nok af deres daværende leverandør. Christina Kraaer fortæller, at de researchede alternativer ved at høre kollegernes erfaringer.

“En kollega, der arbejder meget som os, var meget glad for NOVAX – særligt supporten fremhævede han.”
Overgangen

Trygt skifte til nyt system

Skiftet til NOVAX blev oplevet som trygt og velstruktureret. En konsulent var til stede de første dage, og klinikken oplevede hurtig, personlig support uden ventetid.

“Efterfølgende kom vi hurtigt igennem til supporten uden ventetid, og de vidste, hvem vi var. Det var ret godt.”
Overgangen

Trygt skifte til nyt system

Skiftet til NOVAX blev oplevet som trygt og velstruktureret. En konsulent var til stede de første dage, og klinikken oplevede hurtig, personlig support uden ventetid.

“Efterfølgende kom vi hurtigt igennem til supporten uden ventetid, og de vidste, hvem vi var. Det var ret godt.”
Resultat

Procesregistrering og opgaveliste giver overblik

  • Procesregistrering: Fjerner op til 30 klik og samler alle relevante oplysninger i ét vindue.
  • Opgavelisten: Gør det nemt at samle, flytte og oprette opgaver på tværs af klinikken.

Resultat

Procesregistrering og opgaveliste giver overblik

  • Procesregistrering: Fjerner op til 30 klik og samler alle relevante oplysninger i ét vindue.
  • Opgavelisten: Gør det nemt at samle, flytte og oprette opgaver på tværs af klinikken.

Vi har altid følt, at NOVAX vidste, hvem vi var. Man er aldrig en tilfældig kunde.

— Christina Kraaer, Lægerne ved Løvestrøget

Samarbejdet

Økonomisk gevinst og personlig support

Klinikken oplever både tidsbesparelser og direkte økonomiske gevinster ved brug af NOVAX. Samtidig betyder den personlige og vedvarende support meget for samarbejdet.