Kundecase
Mød Nete Hecksher – Alment praktiserende læge, Frederiksberg

Jeg skulle alligevel skifte system …

Udfordringen

Valg af nyt system med kollegers erfaringer i ryggen

Da Nete Hecksher stod over for at skulle skifte system, lagde hun stor vægt på kollegers erfaringer. Flere anbefalede NOVAX, og det blev afgørende for hendes beslutning.

“Jeg har valgt at skifte til NOVAX, hvor det i dagligdagen er hurtigt at få kontakt til supporten. Det er meget vigtigt for os med hurtig hjælp, så vi ikke spilder tid.”

Udfordringen

Valg af nyt system med kollegers erfaringer i ryggen

Da Nete Hecksher stod over for at skulle skifte system, lagde hun stor vægt på kollegers erfaringer. Flere anbefalede NOVAX, og det blev afgørende for hendes beslutning.

“Jeg har valgt at skifte til NOVAX, hvor det i dagligdagen er hurtigt at få kontakt til supporten. Det er meget vigtigt for os med hurtig hjælp, så vi ikke spilder tid.”

Resultat

Hurtig support giver ro i klinikken

For Nete og hendes kolleger er det afgørende, at de kan få hjælp med det samme, så patientflowet ikke bliver forstyrret. Den hurtige support sikrer, at klinikken ikke spilder tid, når telefonerne ringer, og venteværelset er fyldt.

Resultat

Hurtig support giver ro i klinikken

For Nete og hendes kolleger er det afgørende, at de kan få hjælp med det samme, så patientflowet ikke bliver forstyrret. Den hurtige support sikrer, at klinikken ikke spilder tid, når telefonerne ringer, og venteværelset er fyldt.

Jeg har valgt at skifte til NOVAX på grund af dets meget gode omdømme hos kolleger, hvis mening jeg har stor tiltro til.

— Nete Hecksher

Samarbejdet

Fleksibilitet og indflydelse på hverdagen

Ud over supporten sætter Nete stor pris på, at systemet kan tilpasses hendes arbejdsgange og patienttyper.