Moduler og funktioner

Ankomststander

see more icon

Ankomststander

Køb jeres ankomststander hos os. Vi står for opsætning og montering. Når vi er færdige, er ankomststanderen koblet fuldstændigt op mod jeres system.

hide content icon

Apparatintegrationer

see more icon

Apparatintegrationer

Vi kobler op mod en lang række af apparater af alt fra EKG til spirometri. Se hele listen her: https://www.novax.dk/apparatintegrationer/

hide content icon

Hjemmesider

see more icon

Hjemmesider

Via det simple hjemmesideprogram ’Umbraco’ kan I nemt gennem os lave jeres egen hjemmeside til klinikken.

hide content icon

Hardware

see more icon

Hardware

Orker du heller ikke bøvle med computere, skærme, internet og alt det tekniske? Lad os stå for det. Vi tilbyder et større udvalg af computere, servere, printere m.m. Vi kan også stå for opsætning og montering, så du får så få bekymringer som muligt

hide content icon

Telefon

see more icon

Telefon

IP-telefoni nemt og enkelt, som du formegentligt kender det. Lav flows, køhåndtering, viderestilling, speaksystemer og meget meget mere med vores Flexfone-integration, som også interagerer direkte med systemet til f.eks. CPR-opslag på telefonopkald.


hide content icon

Statistikmodul

see more icon

Statistikmodul

Træk statistik på næsten alt. Med vores Avancerede Statistik-modul kan du lave udtræk på tværs af mange informationer. Leveres med en lang række statistikker til specifikt Almen Praksis, som udvides løbende.

hide content icon

Spørgeskemamodul

see more icon

Spørgeskemamodul

Få mest ud af din konsultation ved at få patienten til at udfylde et spørgeskema ud først. Resultaterne importeres direkte ind i systemet.

hide content icon

Digital kommunikation

see more icon

Digital kommunikation

NOVAX Almen tilbyder kommunikation med dine patienter, der hvor de er. Adviser patienter om eksempelvis kommende tider via SMS, resultater og andre henvendelser via e-boks eller Mit.dk.

hide content icon

Moduler og funktioner

Ankomststander

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Apparatintegrationer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Hjemmesider

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Hardware

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Telefon

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Statistikmodul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Spørgeskemamodul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Digital kommunikation

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Ankomststander

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Apparatintegrationer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Hjemmesider

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Hardware

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Telefon

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Statistikmodul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Spørgeskemamodul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Digital kommunikation

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Ankomststander

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Apparatintegrationer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Hjemmesider

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Hardware

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Telefon

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Statistikmodul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Spørgeskemamodul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Digital kommunikation

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Så let er det at skifte

01

Planlægningsmøde

Din dedikerede konsulent og tekniker laver en skræddersyet køreplan for jeres klinik, så alle ved, hvad der skal ske – og hvornår.

Dag 1: Lukkedag

Vores erfaring er, at den bedste langsigtede løsning er holde første dag lukket for drift. Mens klinikken holder lukket, vil I grundigt blive undervist, mens vi overfører data fra dit tidligere system til NOVAX Almen.

02

03

Mand med briller sidder ved et skrivebord og arbejder på en computer, i et lyst kontormiljø med laboratorieudstyr i baggrunden.

Dag 2: Go-live

I er nu klar til at benytte NOVAX Almen og til at tage imod patienterne. Men bare rolig. Jeres dedikerede konsulent er hos jer hele dagen.

Dag 3: Standby

I har nu fået NOVAX Almen lidt ind under huden, og føler jer kompetente. Jeres dedikerede konsulent sidder klar ved telefonen for at hjælpe jer. Når I er trygge, overgår I til supporten (normalt en uges tid).

04

05

2 måneder efter

Er I glade? Kan vi gøre mere for jer? Skal der rettes noget til? Vores erfaring er, at
et opfølgningsmøde efter lidt tid giver den bedste afrunding på opstarten. Tidspunktet kan tilpasses efter jeres behov.

NOVAX Almen

Prøv selv

3 arbejdsgange i NOVAX Almen, som giver et indtryk af systemet. Gratis og uforpligtende.